Klantenservice

1 Bestellen

1.1 Ik heb hulp nodig bij mijn bestelling

Wij staan graag voor u klaar om u bij uw bestelling te assisteren.
Voor welke vraag dan ook, u kunt ons bellen 0641654633.
Iedere werkdag bereikbaar tussen 9:00 en 17.00 uur. Op zaterdag tussen 9:00 en 12:00 uur.  Buiten deze tijden kunt u het altijd even proberen maar kan ik niet garanderen dat ik altijd in staat ben om de telefoon te beantwoorden.
Per email kunt u ons bereiken op info@skinsbynature.nl.  Normaliter heeft u snel antwoord.

1.2 Is er een minimum bestelbedrag ?

Nee, bij  Skins by Nature is er geen minimum bestelbedrag.

1.3 Is er een maximum bestelbedrag ?

Nee, Skins by Nature kent geen maximum bestelbedrag.

1.4 Kan ik een bestelling annuleren?

Het is niet altijd mogelijk om bestellingen te annuleren. Zeker bestellingen  die maatwerk bevatten en al in produktie zijn gegaan, kunnen niet meer geannuleerd worden. Wilt u die wel annuleren, stuur dan binnen 12 uur na de bestelling een email met het verzoek. Na 12 uur vanaf de tijdstip van de bestelling is dat niet meer mogelijk.

1.5 Ontvang ik een bevestiging van mijn order?

Skinsbynaturestuurt u altijd een bevestiging en een factuur van een order. Mocht u deze onverhoopt niet ontvangen, neem dan direct contact met ons op.

1.6 Ik heb een speciale vraag, hoe stel ik die ?

U kunt ons bellen of mailen naar info@skinsbynature.nl

1.7 Mijn produkt is niet op voorraad ?

Al onze producten worden handgemaakt naar uw wens en maat en kleur. Van de sierkussens hebben we wel veel voorraden. Wat op voorraad is en u besteld voor 14.00 uur dan wordt het nog dezelfde werkdag verzonden.

Wat niet op voorraad is, is de levertijd maximaal 15 werkdagen. Indien de levertijd langer bedraagt, zullen wij u op de hoogte brengen.

2 Betalen

2.1 Problemen met online betalingen

Heeft u een probleem om online te betalen, bijvoorbeeld met Ideal ?
– Als u Ideal aanklikt als betaalmethode, moet er een keuzebalk verschijnen met de namen van de aangesloten banken. Als deze niet verschijnt, en u dus niet verder kunt met uw Ideal betaling, ligt dit meestal aan de cookie instellingen in uw browser. Het gehele bestelproces maakt gebruik van tijdelijke cookies om de artikelen op te slaan. Dit is volstrekt ongevaarlijk, maar wel noodzakelijk voor het maken van een bestelling. Als de browser geen of slechts beperkt cookies accepteert, kan dit de reden zijn dat u per Ideal geen betaling kunt verrichten. De oplossing is om cookies wel of uitgebreider toe te staan, waarne de keuzebalk voor de bank wel verschijnt en u uw betaling kunt maken.

Gebruikt u een Apple product met Safari browser ? Ga dan naar Instellingen , Safari en kies dan rechts in het scherm Blokker Cookies. Kies het volgende scherm Sta altijd toe. Probeer nu opnieuw te kiezen voor Ideal.

Onze gepubliceerde prijzen zijn altijd inclusief BTW. Onder voorbehoud van fouten.

3 Contact

3.1 Wat zijn de contactgegevens van Skinsbynature?

H.F. Bijmolt

Damsterweg 53

9911TB Oostertwijtwerd

Telefoon : 0641654633

Mobiel (ook SMS en Whatsapp) : 06-41654633
Email :info@skinsbynature.nl

4 Klachten

4.1 Ik heb een klacht. En nu ?

Skins by Nature neemt klachten serieus en zal er alles aan doen om het probleem op te lossen.
Stuur ons een volledige en duidelijke omschrijving van uw klacht, schriftelijk per post of per email.
Wij bevestigen altijd de ontvangst van uw klacht en zullen deze uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden.
Indien een klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, is er een geschillen procedure van kracht zoals beschreven in de algemene voorwaarden.

4.2 Mijn bestelling is defect, wat moet ik doen?

Neemt u in een dergelijk geval direct met Skins by Nature telefonisch of per email contact op.  Skins by Nature zal er alles aan doen, zo snel mogelijk een goed product naar u op te sturen.

5 Retourzending

5.1 Wanneer kan ik mijn product retour zenden?

Na ontvangst van uw product, heeft u 14 dagen de tijd om het zonder opgaaf van redenen aan ons te retourneren  behalve op maat gemaakte artikelen (zie de algemene voorwaarden).

De retourprocedure is als volgt.

 

  • Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk is in de originele verpakking aan ons retourneert.
  • Frankeer voldoende en stuur het product op.
    Let op dat bij briefpost de PostNL geen garanties geeft omtrent de levering, dus wij adviseren u altijd een retour per pakket of aangetekend te versturen. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de consument.
  • Na ontvangst controleren wij het product op beschadigingen etc. Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk is in de originele verpakking aan ons retourneert.
  • Let op dat gebruikte of beschadigde artikelen niet kunnen worden geretourneerd of geruild.
  • Indien alles in orde is, storten wij uw aankoopbedrag op uw rekening terug.

Let u erop dat er een aantal producten zijn waarvoor deze algemene regel niet geldt:

  • Maatwerkproducten, waarbij het product per order is gefabriceerd overeenkomstig de wensen van de consument. Dit is van toepassing op alle maatwerk.

5.2 Naar welk adres moet ik een retourzending sturen ?

Voordat u een zending retourneert, neemt u eerst contact op met skinsbynature2019@gmail.com voor het juiste adres waarheen uw product(en) retour gezonden moeten worden. Dit kan soms afwijken van ons kantooradres !

5.3 Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Skinsbynature zal eerst de retourgoederen controleren op beschadigingen etc. Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking aan ons retourneert.
Skinsbynature betaalt u uiterlijk binnen 14 dagen terug.

5.4 Wie betaalt porto bij retouren ?

Bij een normale retourzending, als er dus geen sprake is van defecten of beschadigingen, betaalt u altijd zelf de porto kosten van de retourzending.
Als er sprake is van een defect of beschadigde levering, neemt u dan eerst contact met ons op over de wijze van retourzenden. In principe betalen wij in dergelijke gevallen de porto kosten.
De retour procedure is als volgt:
Neemt u eerst contact met ons op over het correcte adres waar u het product heen kunt sturen.

De kosten van retourzending zijn voor rekening van de consument.

7 Verzenden en verzendkosten

7.1 Wanneer kan ik mijn zending verwachten?

Indien het artikel op voorraad is, zal het binnen 2 tot 14 werkdagen worden verstuurd. Meestal is de verzending per Postnl die het pakketje binnen 24 uur bij u aflevert. U ontvangt de track & trace code zodra uw pakket door Skins by Nature verzonden zodat u de zending ook zelf via internet kunt volgen. Indien uw pakket op een andere wijze wordt verzonden, ontvangt u hiervan een bericht van ons.

7.2 Wat zijn de verzendkosten ?

Nederland

Wij berekenen geen verzendkosten voor Nederland  van artikelen, die in de webshop te bestellen zijn. Wilt u specifiek maatwerk voor kussens dan berekenen wij € 7.50 per pakket.

België

Voor verzending naar adressen in België bereken wij € 12.50 verzendkosten op de artikelen in de webshop.

Andere landen

In het bestelproces kunt u uw bestelling naar vrijwel alle landen in Europa laten versturen. Aan de hand van uw adres berekent het systeem tijdens het bevestigen van uw bestelling de correcte prijs.

7.3 Welke verzendmethode kan ik gebruiken?

Skinsbynature werkt voor verzending van de pakketten binnen Nederland samen met My Parcel Zodra wij uw pakket afgeven, bedraagt de levertijd (bijna) altijd maximaal 24 uur.

7.4 Kan ik mijn bestelling afhalen ?

Op afspraak kunt u uw bestelling op ons atelier in Appingedam afhalen. Kiest u dan voor verzendmethode ‘afhalen op afspraak’. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

tech: dodo.nl | design: studioviv.nl